Kde se vzala myšlenka založit Genius Institut – projekt podporující vysokoškolské studenty?
Tenkrát v listopadu 2016 si v Himalájích dávám smělý závazek.
„Když jsem zvládla naplánovat a zrealizovat tento náš výlet století, vystoupat na dva pětitisícové vrcholy, uspořádat a předat finanční sbírku pro místní školy a nepadnout vyčerpáním, určitě dokáži naplánovat a zrealizovat speciální student friendly projekt pro podporu vysokoškolských studentů.“
Příprava trvala dva roky, aby projekt Genius Institut mohl spatřit světlo světa.
Projekt zaměřený na studování bez stresu a na tvoření závěrečných prací s lehkostí a nadhledem.
Projekt povýšený o vyšší dimenzi objevování ztraceného génia uvnitř nás.
Ukazujeme studentům nové pohledy na sebe sama, na své studium i celý život.
Provázíme je na cestě za titulem, aby ta cesta byla víc v pohodě, s lepší komunikací s pedagogy, s menšími stresy u zkoušek, s hlubším prožitkem tady a teď, s vírou ve svou genialitu a odvahou realizovat své sny.
Mentorka ve vzdělávání, obsahová korektorka, lektorka a koučka géniů 🙂
Zakladatelka a ambasádorka Genius Institutu.
Píše knihy, tvoří kurzy, odpovídá na vaše dotazy a pečuje o vás s maximálním nasazením.
Korektorka pravopisu, copywriterka a něžná hlavička plná skvělých nápadů.
Svěřte svou závěrečnou práci do jejich rukou a využijte efektivně čas pro důležitější vyladění práce.
Korektorka pravopisu, profesionální lektorka a empatická překladatelka do anglického jazyka.
Po jejím překladu se budou vaše texty číst mezi řádky. Google překladač nechte raději tvůrcům receptů makových buchet.
Ing. Lenka Urbancová, Ph.D.
Obsahová korektorka, akademička, lektorka a spolutvůrkyně našich kurzů.
Postaví vaší závěrečnou práci do latě s nekompromisní systematičností, ale citem, který na se univerzitách těžko hledá.
Odborníci a specialisté různých oborů a experti z praxe.
Využijte jejich rady a doporučení ke studiu nebo nalezněte odpovědi na záludné otázky k závěrečné práci. Mohou vám být i oponenty nebo konzultanty.
Univerzální tvořivá energie uvnitř i navenek.
Pojďte s námi uvěřit na kouzla přírody. Budou vám inspirací, motivací nebo pohonem. Nahlédněte na nevšední poznání lidské mysli a objevte v sobě génia.
Od zdivočelé blonďaté studentky bakalářské studia, přes vyklidněnou karmínovou brunetu mého postgraduálu až po spokojenou a vyrovnanou akademickou pracovnicí s první šedým vlasem 🙂
Odborně i srdcem jsem krajinářkou a na jedné z českých univerzit, se kromě témat ochrany životního prostředí jako odborná asistentka, věnuji péči o studenty s individuálním přístupem koučky.
Jsem mámou i manželkou a ráda motivuji a inspiruji nejen studenty, ale všechny, kteří v sobě chtějí objevit génia a žít život podle svých pravidel.
Mým cílem je předat vám informace, které by vás mohly zajímat, uklidnit, namotivovat a posunout někam dál. Pokusím se vám ukázat, jak se můžete na svět dívat z jiného úhlu pohledu.
Láskyplně pečuji o tento projekt mimoškolního vzdělávání a stmeluji tým nadšených lidí.
Má práce má pro mne obrovský význam a nabíjí mne tvůrčí energií, protože cítím, že svými zkušenostmi a vědomostmi mohu být ku prospěchu nejen v rovině konstruktivního poradenství a mentoringu, ale také v rovině porozumění vlastního potenciálu a geniality.
Díky Genius Institutu si plním svůj Himalájský závazek a můj dlouhodobý sen – pomáhat a podporovat studenty vysokých škol.
Zjistila jsem totiž, že to, co si většina z nás myslí o studiu na vysoké škole (že je to boj a pekelný stres), nemusí být vůbec pravda.
Jenomže nejprve jsem si tím taky prošla.
Díky mým, ne zrovna pozitivním, studijním zkušenostem, jsem si myslela, že pokud chce někdo získat akademický titul, musí bojovat, musí si sáhnout až na dno, musí obětovat část svého života a také kus sebe sama (v mém případě žlučník a slepé střevo). Musí se stresovat z každé zkoušky, v komunikaci s pedagogy si připadat, jako nicka a hlavně si o sobě nesmí myslet nic sebevědomého.
A začala jsem vidět vše jinak.
Spoustu věcí mi začalo, nebo naopak přestalo, dávat smysl. Začala jsem chápat pedagogy a zároveň cítit se studenty.
Procházelo mi rukama stovky závěrečných prací. Desítky z nich jsem vedla jako vedoucí nebo recenzovala jako oponent a nesčetněkrát jsem se zúčastnila obhajob, jako členka a předsedkyně státnicových komisí.
Sice jsem věděla, jaká kritéria se musí pro získání titulu splnit, ale na druhou stranu mi bylo velice líto, když nekvalitní práce (ne vždy zásluhou autorů) snížila u státnic celkové hodnocení jinak velice bystrých studentů.
Potýkala jsme se s problémem, zdali být přísnou nebo kamarádskou pedagožkou.
Ocitla jsem se ve světě pohledu na podstatu prožívání života skrze naše myšlenky, tedy skrze pohled INSIDE-OUT (zevnitř ven) a ve světě dalších transformativních principů.
Uvědomila jsem si mnohé. Šel z toho strach, ale takový ten hezký strach.
Obrátila jsem ve svém životě hodně priorit vzhůru nohama a konečně našla spokojenost. Znovu jsem se zamilovala a řekla ANO muži mého života.
Stala jsem se certifikovanou transformativní koučkou a své zkušenosti implementovala do své práce se studenty, začala jsem s nimi více komunikovat a ještě více jim naslouchat.
Začala jsem pro studenty psát články, knihy, tvořit kurzy a být s nimi on-line.
Ukazuji jim, že i když včera byli ještě nervózními studenty, dnes již mohou být géniové svého života. Pomáhám jim, jak vytvořit bakalářské nebo diplomové práce efektivně a bez stresu. Čtu jejich práce kritičtěji, než jejich vedoucí, ale s velkou dávkou empatie a citu. Opravuji nejen gramatické, ale i obsahové nesrovnalosti, konzultuji jejich výběr tématu a jsem s nimi, když to prostě potřebují.
A když se nám narodil náš syn, to geniální stvoření. Měla jsem jasno i v názvu projektu. Vždyť v každém z nás to geniální stvoření stále je. Jen se nám někam schovalo.
Mám ohromnou radost z toho, když vidím, že má práce má smysl a funguje.
Těší mě, jak jsou studenti sami se sebou, se svým studiem a se svými závěrečnými pracemi spokojení a jak šťastně po obhajobě vypadají.
Těším se na setkání s vámi na živo nebo on-line v rámci našich seminářů, kurzů nebo osobního koučinku.
S láskou Vaše Eva